tittade i väskan tada

jag vände upp och ner på min fina bag från frankrike jag hitta

lösnaglar tuggumipaket smink necesär
pengar jätte gammla har säkert legat där i nån månad men jag hitta min plånbok med slkort gammalt från typ 2007 pengar typ en 500 ganska mycket för att ha legat där i 1 månad ! 1000 klubbkort på typ hm polarn och pyret har alldrig handlat där lindex mq! m.m presentkort på macdonalds? men det var ej allt jag hitta min mini handdator som jag tappa och det blev en spricka i skärmen!!! haha jag älskar att titta i väskor



raport från igår i england

min syster kommer att skriva mera i bloggen jippi yes haha och hon kommer att skicka bilder medans hon är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0