my måndag = booring!

jag började med att koka lite te var så jävla sugen att jag nästan dog!. Och jag fick inte titta på vad jag ville i vardagsrummet nej för att Fanny skulle titta på hannah montana! Ja på fredag får jag väl va uppe på mitt rum för att hennes bästisar Smilla och malin ska ha hannah montanah party!!! Jag ska själv tillbringa fredagen på mitt rum och linn ska va på skolbal jag som vill vara linn även fast vi är tvillingar så går vi inte i samma skola! eller gymnasium!
Mer om måndagen: sedan tog jag på mig lite kläder jag hade svart klänning/tunika där det stod    boy seson is here
Jag hade svartapjuks och rosa leggings men min söta syrra hade inte på sig nåt förutom nattkläder hon e ju sjuk! Mamma dock e frisk och hon ska ändå vara hemma pappa jobbar! Som vanligt mittt rum är ju liksom  det största på över våningen och linns på över är liksom 1 meter mindre men hon e ju mindre än jag så daaaaah Hej dåska plugga geo nu (suck) SÖk min på facebook men jag orkar inte bye!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0