Tisdag

TRÖTTER Jag är så trött jag fixar me min lägis den ligger så jädrans nära mammas och pappas villa den ligger i nacka jag kommer med bilder nån annan gång puss på er jag kan ju säga att jag älskar den ( SOM EN LITEN FÖRHANDS VISNING) AJA puss på er nu ska jag göra makaroner och korv med ketchup på med Fanny ( Mamma på föräldramöte i fannys klass) OCh pappa new york DAahh jag måste ringa hnm och säga att han ska köpa en såndär i love ny på här kmr en bild den kommer i nästa inlägg jag hatar detta ska köpa solpuder nu tja råå nej juste jag måste göra makaroner det får LINN göra / I förra inlägget skrev jag att hon slutat men det är inte sant vi bråkade! Jag ska gå och hämta bilen nu jag ska köra ändå till nk det är liksom långt bort men det stänger kl 20.00 juste måste köpa en fris väska jag måste nog ta med mig 2000 ska ringa älsklingen nu (Jenny) och så ska vi åka tillsamans puss rå Nej vänta nu blir det långt hära jag ska nämligen säga att min lägenhet är snygg som faaaaaan! Puuss på er jag har solpuder men det tappade jag så det slänge man ju liksom borste har jag ej puss på er ska messa älsk och säga att jag hämtar henne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0